Segunda visita de traballo do proxecto Erasmus + Inventions and Cultural Behaviour. Capua, Italia

Nesta ocasión os alumnos e profesores participantes no proxecto Inventions and cultural Behaviour están realizando una visita de traballo na escola ITET Federico II de Capua, Italia. Trátase do seguindo encontró deste tipo dos catro que temos programados, e desenvólvese dende o 21 ó 27 de maio.

Participan profesores e alumnos de sete países da UE: Polonia, Rumanía, Turquía, Lituania, Eslovenia, Italia e España. Nestes días están presentando o traballo realizado en cada escola sobre o tema do encontró, as tecnoloxías da Información e a Comunicación.

Completarase o programa coa visita á cidade e os museos relacionados co proxecto, visita a Cidade da Ciencia en Nápoles, e serán recibidos polas autoridades locales.