Xornadas de difusión Erasmus +

Estanse a celebrar no IES de Pobra do Caramiñal una xornadas de difusión do programa Erasmus + para os alumnos de 3º e 4º de ESO, nas que profesores e alumnos do noso centro presentan as novedades para este curso e as súas experiencias na participación en proxectos anteriores.

A xornadas tratan de achegar ós alumnos o Programa Erasmus +,   explicando qué é e cales son os canales de participación.

Fíxose tamén a exposición do novo proxecto que estamos comenzando, Our Intangible Heritage, invitando a todos eles a participar dalgún dos múltiples xeitos en que poden facelo.

Os alumnos participantes en proxectos Erasmus + en anteriores convocatorias compartiron as súas vivencias e contaxiaron a todos o seu entusiasmo.