Xornadas de difusión Erasmus +

Estanse a celebrar no IES de Pobra do Caramiñal una xornadas de difusión do programa Erasmus + para os alumnos de 3º e 4º de ESO, nas que profesores e alumnos do noso centro presentan as novedades para este curso e as súas experiencias na participación en proxectos anteriores.

A xornadas tratan de achegar ós alumnos o Programa Erasmus +,   explicando qué é e cales son os canales de participación.

Fíxose tamén a exposición do novo proxecto que estamos comenzando, Our Intangible Heritage, invitando a todos eles a participar dalgún dos múltiples xeitos en que poden facelo.

Os alumnos participantes en proxectos Erasmus + en anteriores convocatorias compartiron as súas vivencias e contaxiaron a todos o seu entusiasmo.

2 COMMENTS

1. I just want to mention I’m all new to weblog and definitely savored this web site. Almost certainly I’m going to bookmark your website . You actually have exceptional articles. Thanks a bunch for sharing with us your webpage.

2. Kurye olarak hizmet veren kişiler, bulundukları lokasyondaki her adrese en kısa sürede ulaşma yolunu bilirler. Üstelik verilen bu görevi hava, trafik ve buna benzer diğer olumsuz şartlardan etkilenmeden yerine getirirler. Yani iş hayatı başta olmak üzere hayatın hemen her alanında önemli görevleri üstlenebilir ve başarıyla yerine getirebilirler. Özellikle büyük şehirlerdeki trafik kaosu ve adres konusundaki karmaşa göze alınırsa, kurye hizmetlerinden faydalanmanın bazı durumlarda zorunlu hale geleceği anlaşılabilir. Örneğin İstanbul’un bir noktasından diğer bir noktasına acil şekilde önemli bir evrak ulaştırmak gerektiğinde ya da hastanızın ihtiyacı olan ilacı acil ve güvenli bir şekilde ulaştırmak gerektiğinde, İstanbul moto kurye hizmetimizden faydalanarak sorununuza çözüm üretebilirsiniz.